خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

 خرید لایک ایرانی و اهمیت در سال 1400

(( خرید لایک ایرانی ))

خرید لایک ایرانی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک پست را ارائه بدهید .و در کوتاه ترین زمان ممکن سرشار از لایک بشود .و در ادامه بیشتر آن افرادی که پست شما را لایک کردن. در دایرکت شما سفارش های متنوعی برای محصولاتتان بدهد. و در نهایت باعث موفقیت شما در بازاریابی خود و کسب درآمد شما شوند. ؟

شاید پاسخ بسیاری از شما ها خیر باشد . اما چرا شما نباید از آن دسته افرادی نباشید. و این تجربه شیرین را در زندگی خود از دست بدهید ؟

کار کردن و کسب درآمد های میلیونی سخت نیست .تنها و تنها نیازمند به کمک گرفتن و استفاده از تکنیک هایی است .که شاید تا به حال از آن ها استفاده نکرده اید .

اگر شما تا به حال راهی را سپری نکرده اید . قرار نیست که تا همیشه از سپری کردن آن راه بترسید و در آن پا نگذارید . امروزه با توجه به پیشرفت بسیار بالای تکنولوژی و فیلتر شدن تلگرام و فیسبوک در کشور ایران حجم بسیار زیادی از مردم به اینستاگرام روآورده اند . شاید شما هم دقیقا یکی از افرادی باشید .که خرید های خود را به صورت آنلاین از اینستاگرام انجام می دهید .

اما تا همیشه می خواهید به عنوان یک دنبال کنند و یک مشتری برای بازاریابی های دیگر در اینستاگرام باقی بمانید ؟

چرا شما از آن افرادی نباشید که یک کسب و کار موفق را در اینستاگرام اداره می کند . و با سودآوری کلان خود به عنوان یک فرد سرشناس شناخته می شود ؟

از چه چیزی می ترسید از نداشتن فالوور در اینستاگرام ؟ از لایکنشدن پست هایتان ؟ از بازدید کم و نداشتن کامنت ؟

این را به یاد داشته باشید میان سیاهی همیشه راهی هست .

خرید لایک ایرانی

خرید لایک ایرانی :

خرید لایک ایرانی راهی است که می تواند به شما در راه اندازی یک کسب و کار به صورت آنلاین و مجازی در شبکه اینستاگرام کمک کند . امروزه در کشور ایران هر شخصی یک برنامه اینستاگرام روی گوشی همراه خود نصب دارد . و با وجود بیماری کرونا بیشتر خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهد . این افراد همگی می توانند جزئی از مشتری های ثابت و همیشگی شما باشند . تنها کافی است برای اینستاگرام خود از راه هایی استفاده کنید که تا به حال استفاده نکرده اید .

خرید لایک ایرانی چیست ؟

خرید لایک ایرانی یکی از بسته های سایت خرید فالوور اینستاگرام است .که باعث می شود تا پست های شما از طرف مردمی که ساکن کشور ایران هستند . به هر میزان که دوست دارید لایک بشوند . شاید از خود بپرسید لایک شدن پست های من به چه دردی میخورد ؟

چرا باید  خرید لایک ایرانی انجام بدهیم  ؟

توجه داشته باشید تمامی افرادی که در اثر خرید لایک ایرانی اینستاگرام پست های شما را مشاهده کرده و آن ها را لایک می کنند ساکنین کشور ایران هستند . در نتیجه بعد از این پست شما را مشاهده می کنند . اگر شامل تبلیغات اینستاگرام باشد . احتمال اینکه این لایک کننده از شما خرید انجام بدهد و باعث سودآوری شما شود بسیار زیاد است .

مزیت دوم این است که لایک کننده به اجبار پست شما را لایک نمی کند . بلکه در صورت علاقه پست شما را لایک می کند . پس نه تنها از شما خرید انجام می دهد . بلکه ممکن است وارد پیج اینستاگرام شما شده و شما را فالو کند تا بتواند برای اطلاع داشتن از فعالیت های شما همیشه همراه شما باشد .

خرید لایک ایرانی چگونه کار می کند ؟

آیا تا به حال توجه کرده اید وقتی وارد آکسپلور اینستاگرامتان می شوید . بسیاری از پست های ارائه شده همگی در حوزه های مورد علاقه شما هستند ؟ برای مثال اگر شما طرفدار ورزش باشید بسیاری از پست های ارائه شده مطالبی درباره ورزش و تبلیغات اینستاگرامی درباره باشگاه های مختلف هستند . و شما نیز به عنوان یک کاربر ایرانی این پست ها را مشاهده کرده و در صورت علاقه آن را لایک می کنید . اگر از محصولات آنها خوشتان بیاید از آنها خرید انجام می دهید و در نهایت ممکن است در صورت علاقه بسیار آنها را فالوو کنید تا از فعالیت های روزانه این برند ها و افراد با خبر باشید .

این دقیقا کاری است که خرید لایک ایرانی با کاربران اینستاگرام انجام می دهد . توجه داشته باشید سایت خرید فالوور اینستاگرام در صورت خریداری کردن بسته خرید لایک ایرانی پست شما را در آکسپلور مخاطبان ایرانی قرار می دهد . که به حوزه فعالیتی شما علاقه بالا داشته باشند .چرا که این افراد به دلیل مقدار علاقه ای که به این حوزه دارند به محض اینکه پست شما را مشاده کنند آن را لایک کرده و نسبت به آن بازخورد نشان می دهند . حال اگر شما محصولی را تبلیغ کرده باشید ممکن است .این بازخور خریداری محصول شما باشد .

در نهایت هنگامی که شما مقدار لایک ایرانی سفارش داده شده در به دست آوردید پست شما را از آکسپلور خارج می کند . جالب است بدانید این فرآیند چیزی کمتر از یک روز یعنی در چند ساعت و حتی اگر تعداد لایک های خواسته شده شما کم باشد در یکی دو ساعت انجام می شود .

خرید لایک ایرانی

چگونه باید خرید لایک ایرانی انجام بدهیم

شاید شما تصور داشته باشید مانند دادن پیجتان به یک ادمین باید عمل کنید و پسفورد خود را در اختیار سایت خرید فالوور قرار بدهید . اما به هیچ عنوان اینگونه نیست . اگر شما یک سایت معتبر را برای خرید لایک ایرانی انتخاب کنید . و بخواهد برای ارائه لایک ایرانی به شما از همین راه استفاده کند . نیازی به دریافت پسفورد شما ندارد . تنها کافی است وارد اینستاگرام خود شوید . به پست مورد نظر مراجعه کردن و لینک پست را کپی کنید . تا بتوانید به صورت دقیق آن را در اختیار سایت خرید فالوور برای تکمیل فرایند بسته خرید لایک ایرانی قرار داده و آنها این لینک را در آکسپلور قرار بدهند .

توجه داشته باشید به هیچ عنوان لینک پست مورد نظر خود را روی کاغد نوشتار نکنید . و هنگامی که خواستید به سایت ارائه بدهید آن را تایپ کنید . زیرا در اینستاگرام فصله تغییر یک پست با پست دیگر و جابه جایی آنها گاهی اوقات در یک اندراین اضافه خلاصه می شود . و ممکن است تمامی خرید شما برای پست دیگر انجام شود و راه برگشتی نداشته باشید .

زیرا سایت خرید فالوور اینستاگرام در این صورت مسئولیتی پذیرا نیست و لایک ها را دقیقا به پستی ارائه می دهد که شما ادرس ان را داده باشید . پس بدون هیچ چون چرایی باید لینک پست خود را کپی کنید . از لینک کپی شده استفاده کنید .

اگر از اینستاگرامی استفاده می کنید . که روی دسکتاپ نصب شده است توجه داشته باشید برای کپی لینک تمامی لینک را کپی کنید . و حتی یک حرف از آن باقی نماند .

تفاوت خرید لایک ایرانی فیک با لایک ایرانی :

توجه داشته باشید شما باید برای خرید لایک اینستاگرام خود از سایت های بسیار معتبر استفاده کنید . و مطمن باشید که این سایت ها در اسم بسته های مورد نظرشان خرید لایک ایرانی را به صورت واضح و بدون هیچگونه شکی اعلام کرده اند .

چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کلاه برداری زیاد شده . و همیشه اشخاصی در هر شغلی هستند که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند و از آنها کلاه برداری می کنند . شاید مبلغی که شما برای خرید لایک فیک به این سایت های کلاه بردار می پردازید بسیار کم باشد . و بگویید مهم نیست باید ریسک کنم . اما این ریسک امکان دارد به از دست دادن پیج اینستاگرام شما تمام شود .

خرید لایک ایرانی

خرید فالوور فیک چیست ؟ و چرا نباید آن را انجام داد ؟

شما هنگامی که خرید فالوور ایرانی انجام می دهید خواستار افرادی واقعی هستید . که ساکن کشور ایران هستند . اما خرید فالوور فیک برای لایک کردن شما این افراد را به شما ارائه نمی دهد .

خرید لایک فیک دو صورت دارد :

1 ــ در اولین صورت می توانم بگویم سایت کلاه بردار برای لایک کننده های شما افراد خارجی ارائه می دهد . یعنی افرادی که در کشور ایران زندگی نمی کنند . برای این کار بیشتر از افرادی که در کشور های عربی زندگی می کنند استفاده می شود .

در نتیجه کسانی که شما را لایک می کنند ساکن ایران نیستند و نمی توانند از شما خرید انجام بدهند . اما این انتهای کار نیست . اینستاگرام برای فعالیت خود دارای محدوده جغرافیایی مشخص است . هنگامی که شما در کشور ایران زندگی کنید اما حجم انبوهی از فالوور های خارجی در اینستاگرام شما وجود داشته باشند . می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند و جتی اینستاگرام شما را مسدود کند .

2 ــ دومین حالت برای ارائه لایک کنند از طرف سایت کلاه بردار ارائه لایک های کاملا فیک است یعنی لایک کننده اصلا نیست که بخواهد ساکن ایران باشد یا ساکن کشور دیگر . بلکه این لایک ها توسط ربات های بسیار پیشرفته ساخته شده اند . و حضور خارجی ندارند تنها یک صفحه هستند که تعداد لایک شما را بالا می برد .

چگونه لایک های فیک را تشخیص بدهیم ؟

اگر شما نسبت به سایت خرید فالوور برای خرید لایک ایرانی شناختی ندارید در وهله اول باید از آنها ارائه نمونه کار بخواهید . و سپس مقدار بسیار بسیار کمی لایک سفارش بدهید . سپس با مشاده این لایک ها و پروفایل های آنها کاملا مشخص است که واقعی هستند یانه یا ایرانی هستند یا نه .

با آرزوی موفقیت و پا گذاشتن در راه های جدید برای شما عزیزان : )

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

https://biasocial.ir/?p=105&preview=true

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0