راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

((خرید بازدید اینستاگرام ))

خرید بازدید اینستاگرام

اینستاگرام :

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است . که توانسته با توجه به الگوریتم های ویژه خود کاربران زیادی را به سوی خود جذب کند . و به عنوان یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی شناخته شود . آمار هایی که از این شبکه داده می شوند نمایان گر یکی از بهترین محیط های موجود برای کسب و کار است .

آمار های اینستاگرام :

  • شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک میلیارد کاربر است .
  • اینستاگرام هر روزه چیزی حدود 500 میلیون کاربر فعال دارد .
  • در کشور ایالات متحده 120 میلیون کاربر فعال اینستاگرام وجود دارد .
  • 59 % کاربران اینستاگرام تشکیل شده از قشر جوان جامعه یعنی بازه سنی 18 تا 29 سال هستند . این بازه سنی وقت بسیاری را در اینستاگرام می گذارنند .
  • 33 % کاربران اینستاگرام تشکیل شده از قشر میان سال جامعه یعنی 30 تا 49 هستند .
  • قابل توجه است چیزی حدود به 68 % کابران اینستاگرام را کاربران خانم تشکیل می دهند که می توانند فعالیت بیشتری در اینستاگرام داشته باشند و به عنوان مشتری های همیشگی شما شناخته شوند.
  • نزدیک به 32 % کاربران اینستاگرام مرد هستند .که بیشتر آنها را صاحبان کسب و کار های آنلاین تشکیل داده است .
  • در این شبه اجتماعی روزانه افراد به دنبال کشف مطالب جدید و محتواهای نو هستند . و به همین دلیل روزانه مقادیر زیادی از تصاویر ، ویدیو ها ، مقالات و حتی روزمرگی های افراد مشهوری مانند سلبریتی های خاص در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود .
  • در اینستاگرام روزانه میلیارد ها تبلیغ انجام می گیرد . که باعث به وجود آمدن بازاریابی آنلاین بسیار قوی در این شبکه شده است . تا جایی که می توان گفت بازاریابی آنلاین در شبکه اینستاگرام مخصوصا در سال 2021 چیزی حدود دو برابر کسب و کار های حضوری از خود سودهی نشان داده است .
  • روزانه 40 میلیارد عکس در اینستاگرام در به اشتراک گذاشته میشود . که چیزی حدود به 30 میلیارد آنها نمایش دهنده تبلیغات اینستاگرام است .
  • روزانه چیزی حدود 25 میلیارد ویدیو در اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود که چیزی حدود 20 میلیارد آنها نمایش دهنده تبلیغات اینستاگرام هستند .

خرید بازدید اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام :

همانطور که در آمار های مربوطه مشاهده کردید . بخش بزرگی از تبلیغات اینستاگرام را حتی به صورت روزانه ویدیو های به اشتراک گذاشته تشکیل می دهند . لازم به ذکر است بدانید بخش بزرگی از این ویدیو ها با موفقیت روبه رو می شوند. و بازدهی آنها نسبت به تبیغات اینستاگرام تصویری چیزی حدود دو تا سه برابر است . برای مثال اگر شما یک محصول را در یک ویدیو کوتاه در یک پست تبلیغ کنید بازدهی که خواهید داشت هرگز در تبلیغاتی که در یک عکس انجام بدهید نخواهید داشت .

تبلیغات ویدیویی :

تبلیغات ویدیویی بخش بزرگی از تبلیغات اینستاگرام را همانطور که گفته شد تشکیل می دهد . و دلیل موفقیت این تبلیغات میزان بازدید بالایی است .که این تبلیغات در پی خود دارند . توجه داشته باشید کابران اینستاگرام معمولا برای گذراندن وقت خود و اطلاع یافتن از فعالیت کاربران مورد علاقشان وارد شبکه اینستاگرام می شوند . پس اگر بتوانید یک فیلم بسیار زیبا و خلاصه برای تبلیغات اینستاگرام خود در اختیار آنها قرار بدهید .

مسلما تاثیر پذیری بسیار بالاتری روی آنها خواهد داشت . زیرا ذهن مخاطب را درگیر خود می کنید . و باعث می شود مخاطب حدود یک دقیقه همراه با شما توضیحات و مطالب شما را بشوند . البته قابل به ذکر است افرادی که برای تبلیغات اینستاگرام خود از ویدیو های طنر استفاده می کنند . موفقیت بالاتری را در این زمینه کسب خواهند کرد .

خرید بازدید اینستاگرام

چرا تبلیغات ویدیویی نسبت به تبلیغات تصویری برتری دارند ؟

علاوه بر اینکه شما در تبلیغات ویدیویی فرصت بیشتری برای جذب مشتری دارید . تبلیغات ویدیویی از مزیت بازدید ویدیو اینستاگرام برخوردار هستند . توجه داشته باشید هنگامی که شما یک پست را در اینستاگرام خود با دوستان خود به اشتراک می گذارید چیزی حدود یک دهم این افراد شما را لایک می کنند . و شخصی که تبلیغات تصویری شما را مشاهده می کند . با دیدن تعداد کم لایک های شما نسبت به خرید از شما و بازخورد نسبت به شما جذب نمی شود .

اما اگر شما از تبلیغات ویدیویی برای تبلیغات اینستاگرام خود استفاده کنید . میزان بازدید ویدیو نمایان گر تمامی افرادی هست که تبلیغات شما را مشاهده کردند حتی اگر این تبلیغ را لایک نکرده باشند . و مخاطب با دیدن میزان بازدید بالای ویدیو اینستاگرام شما نسبت به خرید از شما تحریک می شوند .

آمار ها نشان داده است تبلیغاتی که دارای میزان بازدید بالا هستند . تاثیر گذاری دو برابر و حتی سه برابر روی مخاطبان دارند . به صورتی که مخاطب حتی بدون توجه به چگونگی محصولات این تبلیغ از شما خرید انجام میدهد . چرا می خواهد جزئی از آن هزاران هزار بازدید کننده فعال تبلیغات شما باشد و از دیگر کاربران اینستاگرام جا نماند !

اگر تبلیغات ویدیویی با میزان بازدید کم روبه رو بودند چکار کنیم ؟

سوال بیشتر افراد پس از خواندن این متن این است که اگر میزان بازدید افراد پس ارائه تبلیغات ویدیویی ما کم بود چه ؟ خوب مسلما می توانم بگویم اینکه شما با میزان کمی از بازدید ویدیو رو به رو شوید بسیار عادی است . چرا که افرادی با میزان بازدید بالا روبه رو می شوند . که میزان بالایی از وقت خود را برای بالا بردن سطح اینستاگرام خود قرار داده باشند . تلاش های فراوانی برای افزایش فالوور اینستاگرام خود یا بالا بردن بازدید ویدیو های خود انجام داده باشند آیا شما هم از این دسته از افراد هستید ؟

خرید بازدید اینستاگرام

در جواب به این سوال افراد بسیار پاسخ منفی می دهند . زیرا این دسته افراد که سال ها برای صفحه اینستاگرام خود تلاش کنند بسیار کم هستند . اما آیا توجه کرده افراد زیادی دارای مقدار فالوور های بالا ، مقدار بازدید های بالا و حتی مقدار لایک های بالا در پیج خود هستند ؟ کسانی که شاید شما یک ماه پیش آنها را نمی شناختید . اما امروزه حکومتی را در اینستاگرام برای خود بنا کرده اند .

خرید بازدید اینستاگرام :

در پاسخ به این سوال می توانم بگویم برای حکم فرمایی در اینستاگرام ، برای داشتن مشتری های زیاد ، برای داشتن یک بازاریابی آنلاین موفق نیازی نیست سال ها روز و شب های خود را در این شبکه اجتماعی بگذارنید . با پیشرفت تکنولوژی سایت هایی ساخته شده اند . که می توانند برای شما فالوور اینستاگرام ، لایک اینستاگرام ، کامنت اینستاگرام و بازدید اینستاگرام را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن جذب کنند . و شما یک شبه ره صدساله را طی کنید . بدون اینکه تلاش های فراوانی در این زمینه انجام بدهید .

خرید بازدید اینستاگرام

خرید بازدید اینستاگرام چیست ؟

خرید بازدید اینستاگرام یعنی اینکه شما برای افزایش مقدار بازدید ویدیو های اسنتاگرام خود به یک سایت خرید فالوور مانند این سایت مراجعه کنید . و بسته خرید بازدید اینستاگرام را خریداری کنید . در تین صورت شما با کمترین هزینه ممکن و در کوتاه ترین زمان مقدار بازدید های سفارش داده را دریافت می کنید . و دیگر نیاز به گذاشتن وقت و تلاش کردن برای موفقیت در کسب و کارتان ندارید .

خرید بازدید اینستاگرام چگونه عمل می کند ؟

شاید از خود بپرسید خرید بازدید اینستاگرام ممکن است که به پیج من ضرر بزند ؟ یا اینکه این افزایش بازدید در ذهنتان غیر ممکن به نظر برسد . اما این ها تفکراتی اشتباه هستند . تصور داشته باشید شما بدون اینکه نیاز به ارائه پسفورد خود به سایت داشته باشید لینک پست ویدیویی مورد نظر خود را در اختیار سایت قرار می دهید . این سایت لینک پست شما را آکسپلور اینستاگرام افرادی قرار می دهد . که به حوزه فعالیت شما علاقه دارند . در نهایت به صورت کاملا طبیعی این افراد پست شما را مشاهده می کنند و باعث افزایش بازدید اینستاگرام شما می شوند .

خرید بازدید اینستاگرام

مزیت خرید بازدید اینستاگرام چیست ؟

قابل به ذکر است شما با خرید بازدید اینستاگرام تنها بازدید خریداری نمی کنید . یا اینکه پست خود را تنها برای مشاهده افراد قرار نمی دهید . چرا که بیشتر افرادی که پست شما را در اثر خرید بازدید اینستاگرام مشاهده می کنند . به دلیل دیدن مقدار بالای بازدید شما و مشاهده تبلیغات در حوزه های مورد علاقه خود از شما خرید انجام میدهند . و باعث کسب درامد شما و پیشرفت کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان ممکن می شوند شما نه تنها هزینه صرف شده برای خرید بازدید اینستاگرام را دریافت می کنید بلکه سودآوری کلانی را در بازاریابی اینستاگرام با خرید بازدید اینستاگرام تجربه خواهید کرد .

علاوه بر این شما هنگامی که قصد به افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید می توانید خرید فالوور انجام بدهید . در صورتی که خرید بازدید اینستاگرام نه تنها شامل خرید فالوور بلکه شامل خرید لایک هم می شود . تصور داشته باشید . شما در آکسپورد خود با یک تبلیغ پر بازدید و مورد علاقه خود روبه رو می شوید . مطمن هستم نه تنها از ان خرید می کنید . بلکه آن را لایک کرده و وارد پیج او می شوید تا بتوانید از فعالیت های آن با خبر باشید .

همچنین شما با یکی دو بار خرید بازدید اینستاگرام باعث می شوید تا به صورت خودکار ویدیو های ارائه داده شما بازدید بالا داشته باشند و دیگر نیاز به خرید بازدید اینستاگرام نداشته باشید .

https://biasocial.ir/?p=90&preview=true

خرید فالوور ارزان کم هزینه ترین پیشرفت

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0