با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

(( خرید فالوور فعال ))

خرید فالوور فعال

 

به پیج یک اینفلوئنسر مراجعه کنید . و یک هفته کامل پیچ آن را زیر نظر داشته باشید . پس از یک هفته می خواهم از خود بپرسید دلیل موفقیت این فرد چیست ؟

طبق آزمایشی که انجام شده است . بیشتر افراد گفته اند دلیل موفقیت سلبریتی های معروف یا اینفلوئنسر های معروف در اینستارام به دلیل فعالیت بالای این افراد و داشتن فالوور هایی است که در برابر این فعالیت به صورت روزانه واکنش نشان داده و با آنها همراهی می کنند .

اما دارا بودن این همه فالوور فعال که هر روز در اینستاگرام فعالیت داشته باشد به صورت یک جا و در یک پیج اینستاگرام چگونه امکان پذیر است ؟

تصور داشته باشید هزاران فالوور فعال که هر روز استوری و پست های شما را نگاه کنند ، پست های شما را لایک کنند. باعث بالا رفتن میزان بازدید اینستاگرام شما شوند یا اینکه برای شکا کامنت بگذارند !

در نتیجه همین افراد هستند که در برابر تبلیغات اینستاگرام شما واکنش نشان می دهند . به پیج هایی که معرفی می کنید . مراجعه می کنند تا خرید انجام بدهند . و حتی از خود شما همیشه در صورت تبلیغات اینستاگرام تا حد بالایی خرید انجام می دهند . چرا که این فالوور ها هر روز با شما تعامل دارند و نسبت به علاقه و اعتمادی که به شما دارند . نسبت به تبلیغات اینستاگرام شما بازخورد مثبت انجام می دهند .

اما تعجب برانگیز نیست . که اینفلوئنسر ها دارای این همه فالوور فعال باشند . و بتوانند در بازاریابی آنلاین خود و ارائه تبلیغات اینستاگرام دیگر افراد موفق عمل کنند ؟

خرید فالوور فعال

خرید فالوور اینستاگرام :

اگر سال های پیش این سوال از من میشد میگفتم این فرد یک فرد بسیار تلاشگر است. که توانسته در اثر تلاش چندین چند ساله خود این فالوور ها را جذب کند . اما امروزه با به وجود امدن سایت های فراوان خرید فالوور اینستاگرام می توانم بگویم حدود 80 % افرادی که بازاریابی های موفق در اینستاگرام دارند بیشتر فالوور های خود را از خرید فالوور اینستاگرام به دست آورده اند .

درست است که این افراد به صورت روزانه فعالیت بالایی در صفحه اینستاگرام خود دارند . و بخش بزری از زندگی خود را در صفجه اینستاگرامشان سپری می کنند . اما قابل ذکر است . که بدون داشتن فالوور های فعال در پیج خود تمامی فعالیت های این افراد خنثی بود و نمی توانستند به ثروت ای الان به دست آورده اند برسند .

یک اینفلوئنسر !

به یک اینفلوئنسر توجه کنید . در کل روز بدون اینکه کار خاصی انجام بدهد تبلیغات اینستاگرام مختلف انجام داده و بابت هر تبلیغ هزینه بسیار زیادی دریافت می کند . علاوه بر این تمامی منابع و پیج هایی که می خواهند محصولات خود را به این فرد برای تبلیغ ارائه بدهند . از محصولات خود به عنوان نمونه کار هدیه ای به او ارائه می کنند .

در نتیجه نه تنها ثروت پنهان اینستاگرام را برای ارائه تبلیغات اینستاگرام این افراد به دست می آورد . بلکه در آخر هر روز کلی وسایل جدید و لباس های نو خواهند داشت بدون اینکه هیچ هزینه ای برای آنها پرداخت بکند .

علاوه بر این مزیت ها می توان گفت این فرد دارای یک جایگاه ویژه در بین کاربران اینستاگرام و مردم ایران می شود . که پس از گذشت یک مدت بسیار کوتاه او را به عنوان یک فرد معروف شناسایی می کنند . نام او بر سر زبان تمامی کشور می افتد . این باعث می شود تا هر زمان که بخواهد بازاریابی آنلاینی برای خود راه اندازی کند و اعتماد داشته باشد . که این بازاریابی در روز اول شروع خود به دلیل نام او کسب درآمد میلیونی خواهد داشت .

خرید فالوور فعال

اما آیا می دانید که تمامی این چیز ها تنها برای وجود فالوور های فعال در پیج این فرد است !

اگر این اینفلوئنسر دارای فالوور های فعال نبود هیچگاه پست های او با میزان بالای لایک و بازخورد رو به رو نمی شدند و تبلیغات اینستاگرامی که ارائه می داد تبلیغات موفقی نبودند و با فروش بالا رو به رو نمی شدند . نه تنها اسم این فرد بر سر زبان ها نمی افتاد بلکه حتی نمی توانست هزینه عامیانه زندگی خود را از اینستاگرام حتی در صورت فعالیت بالا در روزهای اول کار خود به دست بیاورد .

خرید فالوور فعال چیست ؟

خرید فالوور فعال یکی از بسته های خرید فالوور اینستاگرام است . که شما می توانید برای به وجود آوردن یک پیج اینستاگرام بسیار موفق و فعال از آن استفاده کنید . این بسته پس از خرید در کوتاه ترین زمان ممکن ! یک روز یا دو روز مقدار فالوور های خواسته شده شما را در اختیارتان قرار می دهد . قابل به ذکر است . که فالوور هایی که شما در ازای خرید فالوور فعال اینستاگرام گلدفالوور دریافت می کنید . همگی در اینستاگرام فعالیت روزانه دارند .

و جز افرادی به حساب می آیند که پس فالوو کردن شما هر روز پست های شما را لایک می کنند برای شما کامنت می گذارند ، باعث بالا رفتن بازدید اینستاگرام شما می شوند . و در نتیجه این افراد همان افرادی هستند که نسبت به تبلیغات اینستاگرام شما پاسخ های مثبت نشان می دهند و باعث موفقیت تبلیغات اینستاگرام شما و در صورت حضور بازاریابی باعث کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام برای شما می شوند .

این را بدانید که شما با یک اینفلوئنسر هیچ تفاوتی ندارید . او یک انسان دارای یک برنامه اینستاگرام و مقدار بالای فالوور فعال است . شما هم یک انسان با یک برنامه اینستاگرام و در صورت خرید فالوور فعال همراه با مقدار بسیار بالایی فالوور فعال خواهید بود .

مزیت های خرید فالوور فعال :

 

1 ــ بدون ریزش :

هنگامی که شما خرید فالوور فعال انجام می دهید . فالوور هایی که خریداری می کنید به صورت روزانه در اینستاگرام فعالیت دارند .و اگر شما هم به صورت روزانه در اینستاگرام فعالیت داشته باشید . و به عنوان یک دوست هر روز در کنار این افراد باشید نه تنها شما را دنبال می کنند بلکه عاشق شما خواهند شد . پس اینکه بخواهند شما را آنفالو کنند با احتمال خیلی پایینی رو به رو می شود . اما سایت خرید فالوور اینستاگرام برای جلوگیری از این عامل برای شما چیزی حدود ده درصد علاوه بر سفارشتان ارائه می دهد .

تا اگر مقدار از این فالوور ها شما را آنفالو کردند . این ده درصد بتواند جایگزینی برای آنفالور کننده ها باشد . برای مثال اگر شما 10000 فالوور در سفارش خرید فالوور فعال خود انجام داده اید . سایت خرید فالوور اینستاگرام برای شما 11000 فالوور ارائه می دهد .تا این هزار فالوور جایگزینی مناسب برای از دست رفته های شما حتی در طولانی مدت باشند . البته قابل به ذکر است که به عقیده من شما در صورت خرید فالوور فعال هیچ گاه با آنفالو کردن روبه رو نخواهید شد .

2 ــ یک پیج اینستاگرام هدفمند :

توجه داشته باشید شما هنگامی که می خواهید خرید فالوور فعال انجام بدهید . می توانید مشخص کنید که این فالوور ها در چه زمینه های فعالیت داشته باشند. یا به چه حوزه هایی علاقه داشته باشند . برای مثال ممکن است شما یک هنرمند باشید و بخواهید تبلیغات اینستاگرامی در حوزه هنر دریافت کنید . پس مسلما نیاز به فالوور هایی دارید که به هنر علاقه داشته باشند . در این صورت در بسته خرید فالوور فعال خود ذکر می کنید . که فالوور های شما باید به هنر علاقه مند باشند .

البته حوزه هنر به عنوان یک مثال در این قسمت بنا شده است . شما در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشید . می توانید فالوور های فعال علاقه مند به آن حوزه را دریافت کنید . تا با کسب و کاری موفق در این زمینه رو به رو شوید .

3 ــ خرید فالوور فعال در کمترین زمان ممکن :

آیا تا به حال شنیده اید می گویند ره صدساله را یک شبه برو . حال من به شما می گویم راه صد ساله هنگامی که خواب هستید سپری کنید : ) چرا که خرید فالوور فعال می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی وقت و تلاش هایی که می خواستید سال ها انجام بدهید . تا بتوانید به یک پیج اینستاگرام فعال دست پیدا کنید . را در یک شب برای شما انجام خواهد داد . و زمانی که بیدار می شوید با یک پیج اینستاگرام پر از فالوور فعال رو به رو می شوید . که منتظر شروع فعالیت اینستاگرام شما هستند .

4 ــ خرید فالوور فعال کاملا قانونی است .

قابل ذکر است که بگویم خرید فالوور فعال در اینستاگرام کاملا قانونی است و بدون هیچ مشکلی شما می توانید این کار را به صورت کنترل شده انجام بدهید . و خرید فالوور فعال با الگوریتم های اینستاگرام همخوانی دارد . چرا که یک فرآیند کاملا طبیعی است . و مشکلی برای اینستاگرام شما به وجود نخواهد آورد .

خرید فالوور فعال

بزرگ فکر کنید !

بسیاری از افراد هستند که به موفقیت به عنوان یک آرزو نگاه می کنند . در صورتی که موفقیت نه تنها یک آرزو نیست . بلکه شما می توانید به راحتی آن را به دست بیاورید . تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر معروف یا یک سلبریتی معروف هنگامی که روزانه 500 میلیون کاربر فعال در اینستاگرام فعالیت می کنند چیز عجیبی نیست . تنها کافی است وسعت دید خود را بزرگ کنید . تا بهترین ها در زندگیتان پیش بیاید .

خرید فالوور ارزان کم هزینه ترین پیشرفت

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0