خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

(( خرید لایک اینستاگرام ))

خرید لایک اینستاگرام

آیا تا به حال به خرید علاقه فکر کرده اید ؟

 

شما با خرید لایک اینستاگرام می توانید. چیز های غیر ممکن را به ممکن تبدیل کنید . آیا تا به حال شنیده اید. که می گویند هیچ چیز غیر ممکنی وجود ندارد .؟ قدیم هنگامی که یک کودک بودم و با تکنولوژی آشنایی نداشتم فکر می کردم. این ضرب المثل ها تنها سخنانی بیهوده هستند . اما امروزه با پیشرفتی که از تکنولوژی در حوزه های مختلفی مثل ارتباطات و شبکه های اجتماعی مشاده می کنم. با قطعیت می گویم هر چیزی امکان پذیر است حتی خرید دوست داشتن افراد دیگر .

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام چیست ؟

شاید از حرف های من اشتباه برداشت کنید . و تصور داشته باشید که منظور من مجبور کردن اشخاص برای لایک کردن شما پست های شما است اما به هیچ عنوان اینگونه نیست . شما با خرید لایک اینستاگرام کسی را مجبور به دوست داشتن خود نمی کنید . بلکه خود و محتوای تولیدی خود را برای لایک شدن در دسترس کاربران اینستاگرام قرار می دهید .

یک فرد هر روز ممکن است .به چیز های زیادی مانند لباس مورد علاقه اش ، باشگاه مورد علاقه اش ، خرید کردن ، فروشگاه مورد علاقه اش و و حتی صبحانه خوردن عشق بورزد اما شاید جالب باشد بدانید امروزه بخش بزرگی از همین عشق ورزیدن به چیز های مختلف تنها در شبکه اینستاگرام و به صورت مجازی در لایک ها وجود دارد .

دیگر کسی برای پسندیدن لباس مورد علاقه اش و خرید آن به مغازه نمی رود .بلکه در شبکه هایی مثل اینستاگرام آن را می بیند و لایک می کند و می خرد . حتی شاید عجیب باشد اگر بگویم افراد بسیاری هستند که حتی به جای پختن غذاهای مورد علاقه شان عکس های آنها را تماشا می کنند. و لایک می کنند تا علاقه خود را به آنها نشان بدهند .

چون این کار به آنها حس خوبی می دهند . کاربران فعال اینستاگرام یعنی روزانه چیزی حدود 500 میلیون کاربر اینستاگرام در حال عشق ورزیدن به پست های مختلف هستند  . و پست شما هم می تواند یکی از آن پست ها برای لایک شدن باشد . تنها کافی است آن را در دسترس این افراد قرار بدهید .

چگونه خرید لایک اینستاگرام انجام بدهیم ؟

خرید لایک اینستاگرام یک فرمول بسیار ساده است . شما به یک سایت معتبر رفته تا بتوانید بسته مورد نظر خود برای خرید لایک اینستاکرام را خریداری کنید . برای خرید این بسته باید از اینستاگرام خود لینک پست مورد نظر خود را کپی کنید و در اختیار سایت مورد نظر قرار بدهید . توجه داشته باشید به هیچ عنوان سایت هایی که سایت های معتبری باشند از شما ارائه پسوردتان را درخواست نمی کنند . زیرا برای ارائه لایک واقعی به شما تنها لینک پست شما برای آنها کافی است و می توانند تنها با استفاده از آن سفارش شما را انجام بدهند .

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام چگونه عمل می کند ؟

توجه داشته باشید اینستاگرام دارای الگوریتم و یک هوش مصنوعی است . که می تواند حوزه علاقه کاربران خود را از نوع کسانی مه فالوو می کنند پست هایی که لایک می کنند و جستوجوهایی که در آکسپور خود انجام میدهند یا حتی بیوگرافی آنها شناسایی کند . و سایت های خرید فالوور اینستاگرام نیز به این قسمت از الگوریتم اینستاگرام دسترسی دارند . به همین دلیل در صورت خرید لایک اینستاگرام پست شما را در آکسپلور افرادی قرار می دهند .که به حوزه کار شما علاقه داشته باشند . و با دیدن پست شما به او عشق بورزند و آن رالایک کنند .

توجه به سایت های سود جو !

توجه داشته باشید افرادی هستند که با تاسیس سایت و دریافت هزینه از شما برای افزایش لایک اینستاگرامتان به هیچ وجه از همچنین کارهایی بهره نبرده و از پیج های فیک برای لایک کردن شما استفاده می کنند . هنگامی که شما به لایک های ارائه شده نگاه کنید . همگی پیج هایی باز هستند که هیچگونه فعالیت ، پست یا استوری ندارد . درواقع آن ها عشقی ندارند که به پست شما بورزند زیرا اصلا انسان نیستند . و توسط ربات های ماهر و پیشرفته ساخته شده اند .

در نتیجه اینستاگرام میزان بالای این لایک های غیر فعال را در پیج شما تشخیص داده و ممکن است شما را به عنوان یک ربات شناسایی کرده و شما را مسدود کند . به همین دلیل گفته می شود همیشه از بسته خرید لایک اینستاگرامی استفاده کنید . که یا اسم لایک ایرانی یا اسم لایک واقعی با وضوح کامل در آن به کار رفته باشد . و توسط یک سایت معتبر به شما ارائه شود .

به هیچ عنوان از ربات ها و برنامه های فالوورگیر برای افزایش فالوور اینستاگرام یا افزایش لایک اینستاگرام استفاده نکنید . زیرا این ربات ها دسترسی به افراد واقعی ندارند و تنها به اکانت های غیر فعال برای ارائه به شما دسترسی دارند .

خرید لایک اینستاگرام

مزایای لایک اینستاگرام

آیا تا به حال به معنای لایک فکر کرده اید ؟ لایک یعنی دوست داشتن یا پسندیدن . یعنی هنگامی که شما پستی را ارسال می کنید اینستاگرام برای شما الگوریتمی طراحی می کند . که بتوانید با دیگر افراد ارتباط و تعامل داشته باشید . اما هنگامی که شما لایک اینستاگرام خریداری می کنید . تنها لایک اینستاگرام خریداری نکرده اید بلکه برای خود کامنت اینستاگرام و بازدید ویدیو اینستاگرام نیز خریداری کرده اید .

تصور داشته باشید افرادی که بخواهد پست شما را لایک کنند قبل از آن پست شما را مشاده کرده اند . در نتیجه باعث بالا رفتن مقدار بازدید ویدیو اینستاگرام شما می شوند . و اما افرادی که شما لایک می کنند . یعنی به شما عشق می ورزند . و نسبت به پست شما علاقه نشان می دهند پس مطمنا باشید همین افراد برای شما کامنت نیز خواهند گذاشت . طبق آمار های اینستاگرام گفته شده است حدود 40 % افرادی که در اکسپورد یک پست را مشاهده کرده و آن را لایک می کنند در ادامه علاقه خود کامنت نیز می گذارند .

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام عاملی برای افزایش بازدید پست شما

توجه داشته باشید اینستاگرام دارای یک الگوریتم است که باعث می شود هنگلمی که شما پستی را در صفحه خود به اشتراکی می گذارید در چند دقیقه اول تنها برای چیزی حدود ده درصد از فالوورهای شما آن را شماده کنند اگر میزان لایک های شما و بازخورد کاربران نسبت به پست شما کم باشد ایسنتاگرام پست شما برای دیگر فالوورهایتان نمایش نمی دهد . اما اگر میزان لایک های شما و بازخورد نسبت به پست شما بالا باشد اینستاگرام این پست را برای افراد بیشتری به نمایش می گذارد . و باعث می شوند تا شما با میزان بالایی از مشتری و کسب درآمد روبه رو شوید.

خرید لایک اینستاگرام عاملی برای افزایش فالوور اینستاگرام .

توجه داشته باشید هنگامی که شما 1000 فالوور داشته باشید چیزی حدود یک سوم این افراد پست های شما را لایک می کنند . آن هم در صورتی که این پست به صورت کامل برای تمامی فالوور های شما نمایش داده شود . به همین دلیل باعث می شود تا پست های شما از تعداد لایک کمی برخوردار باشند . اما غافل از این که مقدار لایک های یک پست در اینستاگرام گزینه برای فالو کردن شما است . تصور داشته باشید هنگامی شما وارد یک پیج می شوید ولی می بینید پست های فرد مورد نظر از تعداد لایک پایین برخوردار است . مسلما خارج می شوید . زیرا می دانید محتوای خوبی به اشتراک نمی گذارد یا میزان فعالیت پایینی دارد که پست هایش مقدار بالایی لایک ندارد .

اما هنگامی که وارد یک پیج می شوید که میزان لایک های هر پست تا حد بالایی است . می فهمید که این پیج دارای فعالیت به میزان بالا محتوای عالی و چیزهایی است که شاید شما در نگاه اول قادر به درک آنها نیستید . در نتیجه پیج مورد نظر را فالو می کنید تا بتوانید از فعالیت های او آگاه باشید و اطلاعات بیشتری از پیج او کسب کنید .

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام برای پیج اینستاگرام از نوع بیزینسی :

توجه داشته باشید اینستاگرام نوعی از شبکه اجتماعی است که روز به روز پیشرفت کرده و الگوریتم های جدید به ساختار خود اضافه می کند . افراد از شبکه اینستاگرام با هدف ها و مقصد های متفاوت استفاده می کنند . اما به جرعت می توانم بگویم حدود 80 % از این استفاده ها برای ایجاد تبلیغات اینستاگرام یا برای خود یا برای دیگران است . خوب مسلما با پیج بیزینسی باید آشنا باشید . پیج بیزینسی پیجی است که شما می توانید نسبت به تمامی آمار های اینستاگرام خود اکاه باشید .

برای مثال اینکه چه افرادی پست شما را نگاه کرده اند یا حتی به علاقه ها و خواسته های مخاطبین خود در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا می کنید . همچنین شما می توانید بدون جتی کوچک ترین هزینه ای با مخاطبان خود ارتباط بالایی را به دست بیاورید . اما تصور داشته باشید در کنار همچنین پیجی اگر شما از خدماتی همچون خرید لایک اینستاگرام ، خرید فالوور اینستاگرام یا خرید بازدید اینستاگرام استفاده کنید . با پیشرفتی روبه رو خواهید شد ؟

https://biasocial.ir/?p=92&preview=true

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

خرید فالوور ارزان کم هزینه ترین پیشرفت

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0