تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

(( تبلیغات اینستاگرام ))

تبلیغات اینستاگرام

برای کسب و کار خود از چه تبلیغاتی استفاده می کنید ؟ ایا هنوز هم در حال چاپ کردن بنر های تبلیغاتی در شهر های خود هستید ؟ آیا هنوز هم درحال چاپ کردن تراکت هستید !!!!

آیا هنوز برای تبلیغات خود به شبکه های تلویزیونی رو می آورید ؟ یا مانند سال ها پیش به رادیو سفارش تبلیغات می دهید ؟

درست است که هر شبکه اجتماعی در حوزه خود طرفداران خود را دارد . و شما با این تبلیغات نیز می توانید کسب درآمد داشته باشید . اما توجه کرده اید که بیشتر خرید ها امروزه به صورت آنلاین انجام می شود ؟

کسی را می شناسید که مانند سال ها پیش روی دیوار های شهر دنبال بنر تبلیغاتی یک فروشگاه باشد ؟ یا حتی اگر آن را هم ببیند تحت تاثیر آن قرار بگیرد ؟

آیا هنوز هم مانند سال ها قبل به تبلیغات تلویزیون گوش فرا می دهید ؟

اگر مقدار فکر کنید . متوجه می شوید که پاسخ بسیاری از شما به این سوالات خیر است . این حوزه های تبلیغاتی هنوز هم رونق های خود را دارند . اما به شبکه هایی برای تکمیل شبکه اینستاگرام و ارائه تبلیغات اینستاگرام تبدیل شده اند .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام :

اینستاگرام توانسته با مقادیر بسیار بالایی از کاربرانی که دارد . و میزان فعالیتی که این کاربران  در این شبکه دارند. تبلیغات خود را بالاترین جایگاه در بین تبلیغات دیگر همچون تبلیغاتی سایتی ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات چاپی و…  قرار دهد  .

امروزه 500 میلیون کاربرا اینستاگرام روزانه مشغول به فعالیت هستند و این باعث شده که کسب و کار آنلاین تا حد بالایی مخصوصا با توجه به بیماری کرونا افزایش پیدا کنند . چرا تبلیغاتی که کسب و کار های آنلاین در شبکه اینستاگرام انجام می دهند در کوتاه ترین بازه های زمانی ممکن مانند یک روز سودآوری های کلان را برای آنها فراهم می آورد .

 

انواع تبلیغات اینستاگرام :

تبلیغات اینستاگرام برای تاثیر گذاری بالای خود و ارتباط با کاربران به صورت عکس و ویدیو ارائه می شوند . این عکس ها و ویدیو هم در پست گذاشته می شوند و هم در استوری به نمایش در می آیند . هنگامی که شما تبلیغات خود را در پست به نمایش می گذارید باعث به وجود آمدن انواع کمپین های تبلیغاتی می شوید .چرا که پست های شما برای تبلیغات اینستاگرام با وضوح کامل برچسب گذاری می شوند .

بهترین نوع تبلیغات اینستاگرام :

با توجه به آمار های اینستاگرام گفته می شود تبلیغاتی که به صورت طنز ارائه می شوند تاثیر گذاری دوچندانی نسبت به تبلیغاتی دارند که در ویدیو های دیگر ارائه می شوند . چرا که این تبلیغات می توانند با ذهن فرد ارتباط مستقیم برقرار کنند . و با خوشحال کردن فرد به او بیاموزند . که با خرید این محصول شاد خواهی بود .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام مرتبط پیج تبلیغ کننده :

توجه داشته باشید ممکن است شما خودتان دارای پیج اینستاگرام نباشید و بخواهید از پیج های اینستاگرام دیگر که دارای فالوور بالا هستند برای تبلیغات خود کمک بگیرید تا به عنوان ناشر در برابر پرداخت هزینه ای تبلیغات شما را در اینستاگرام خود منتشر کنند . شما باید در انجام این کار توجه داشته باشید که پیج مورد نظر در حوزه کاری شما ارتباط و فعالیت داشته باشد . برای مثال اگر شما دارای یک باشگاه هستید . و می خواهید برای باشگاه خود جذب مشتری کنید . باید یک پیج ورزشی معروف را برای انتشار تبلیغ خود انتخاب کنید .

اگر دارای کسب و کار حضوری مانند سالن آرایشی ، باشگاه و… هستید سعی داشته باشید از یجی استفاده کنید . که دارای فالوور هایی در محدوده جغرافیایی شهر شما باشد . یا خود صاحب پیج متعلق به ساکنان شهر شما باشد . در غیر این صورت اگر به دنبال فروش محصولات خود به صورت آنلاین هستید . سعی کنید از پیج اینفلوئنسر ها و سلبریتی های معروف استفاده کند . تا فروش محصولات شما بتواند با موفقیت روبه رو شود .

در انتخاب پیج برای انتشار تبلیغات اینستاگرام خود به فالوور های او نگاه کنید و توجه داشته باشید .ه دارای فالوور های فیک نباشد . زیرا در صورت داشتن فالوور های فیک شما با ارائه تبلیغات خود به او تنها پول خود را برای هزینه انتشار هدر خواهید داد .

تبلیغات اینستاگرام

توسعه دادن برند با تبلیغات اینستاگرام :

توجه داشته باشید . هنگامی که شما دارای یک برند هستید . با انجام تبلیغات اینستاگرام و درک درست انجام دادن آن نه تنها می توانید باعث کسب درآمد بالا شوید بلکه می توانید باعث بر سر زبون افتادن و مشهور شدن خود نیز شوید . تبلیغات اینستاگرام از اصولی برخوردار است .ه شما برای بازاریابی آنلاین باید از آنها استفاده کنید .

 

اصول تبلیغات اینستاگرام :

تبلیغات اینستاگرام دارای اصول بسیاری است . که در اینجا تنها به مقادیری از آنها اشاره خواهیم داشت .

  • داشتن پیج اینستاگرام سطح بالا

قبل از هر چیز باید به یاد داشته باشید . که شما برای ارائه تبلیغات خود باید دارای یک پیج اینستاگرام فعال به صورت روزانه همراه با مقادیر بالای فالوور داشته باشید .که تعامل را در این پیج به صورت دقیقه ای برساند .

  • کمک گرفتن از پیج های دیگر برای نشر تبلیغات

شما علاوه بر اینکه پیج خودتان را ناشر تبلیغات خود قرار بدهید . باید از انواع پیج های دیگر مانند پیج اینفلوئنسر ها ، سلبریتی های مشهور ، پیج هایی که دارای فالوور بالا هستند بخواهید تا تبلیغات شما را انتشار بدهند .

  • کمک گرفتن از یک ادمین ماهر و خلاق

باید این را بخاطر داشته باشید . که تنها فعالیت های خودتان برای موفقیت تبلیغات شما کافی نیست سعی کنید . از یک ادمین بسیار ماهر و دارای مهارت در ساخت تبلیغات اینستاگرام به صورت مداوم کمک بگیرید .

تبلیغات اینستاگرام

  • خرید فالوور اینستاگرام

توجه داشته باشید برای مشهور شدن شما به هزار دوهزار یا حتی ده هزار فالوور نیاز ندارید . اینستاگرام دارای یک میلیارد کاربر است . بعضی از پیج های اینستاگرام دارای میلیون ها فالوور هستند . سعی کنید با خرید فالوور واقعی اینستاگرام باعث افزایش فالوور اینستاگرام خود شوید .

  • راه دادن تبلیغات خود در آکسپورد

در صورت ارائه ویدیو های تبلیغاتی برای ویدیو های خود خرید بازدید اینستاگرام انجام بدهید . تا بتوانید ویدیو های تبلیغاتی خود را به آکسپورد راه بدهید . در این صورت غریبه و آشنا ویدیو شما را مشاهده خواهند کرد و در مدت زمان کمی معروف خواهید شد .

  • تنوع طلبی در ارائه تبلیغات

برای تبلیغات اینستاگرام خود باید از تنوع استفاده کنید . انسان ها تنوع طلب و کنجکاو هستند . هنگامی که شما ار تنوع بالا و چیز های جدید برای ارائه تبلیغات خود استفاده کنید مشتاق به دنبال کردن همیشگی شما و کشف فعالیت های دیگر شما خواهند بود .

  • به روز بودن تبلیغات

از رنگ ها ، مدل ها یا مکان های بسیار زیبا ، آرامش بخش و مدرن استفاده کنید . و سعی کنید در پیج اینستاگرام خود علاوه بر تبلیغات اینستاگرام به روز باشید . و اطلاعات روزانه دقیقی به همراه فعالیت های ساعتی در اختیار کاربران خود قرار بدهید .

تبلیغات اینستاگرام

  • فعالیت بالا در پست ها و استوری ها

فعالیت شما باید در اینستاگرام بسیار بالا باشد . شما باید روزانه بین 8 تا 20 تا استوری ارائه بدهید . و چیزی بین 3 تا 5 پست هم باید ارائه بدهید . شادی حتی الان از موضوعات آنها خبر نداشته باشید اما همانطور که گفته شد برای تبلیغات اینستاگرام خود و کمک در اداره اینستاگرام خود می توانید از یک ادمین ماهر و خلاق استفاده کنید .

  • تعامل بالا با کاربران

برای تبلیغات اینستاگرام خود باید تعامل بالایی با کاربران داشته باشید همیشه حتی در کوتاه ترین پاسخ ها از لایک کردن و کامنت گذاشتن آنها تشکر کنید . در دایرکت های خود باید همیشه به صورت آنلاین فعال باشید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن حتی با کوتاه ترین پاسخ ممکن پاسخگوی مخاطبان خود باشید .

  • صحبت کردن با مخاطب در تبلیغات

در استوری ها و تبلیغاتی که انجام می دهید سعی کنید . بحث صحبت را با مخاطب قرار بدهید . گویا در حال صحبت کردن با او هستید . و می خواهید او را قانع به انجام خرید بکنید . زیرا این کار باعث می شود که مخاطب تا انتها به حرف شما گوش فرا بدهد.

تبلیغات اینستاگرام

  • ارائه روزمرگی های خود

سعی کنید در پیج اینستاگرامتان از روزمرگی های خود استوری ها پست هایی ارائه بدهید . تا مخاطب به شما اعتماد کند و سعی بر کشف فعالیت های روزانه شما داشته باشد . برای مثال از صبحانه خوردن خود ، پیاده روی ، باشگاه رفتن ، سالن آرایشی رفتن ، از لباس های جدید خود و… آنها را با خبر کنید و کارهای خود را با آنها به اشتراک بگذارید .

 

مزایای تبلیغات اینستاگرام چیست ؟

اگر در فکر مزایای تبلیغات اینستاگرام هستید . می توانم بگویم تنها کسب درآمد مزیت تبلیغات اینستاگرام نیست . بلکه شما با تبلیغات اینستاگرام به برندی معروف دست پیدا خواهید کرد .که توانایی رقابت با انواع برند های معروف دیگر را دارد . شما نه تنها دارای یک بازاریابی هدفمند به صورت آنلاین و همیشگی خواهید شد بلکه به ارتباطاتی موثر با مشتری های خود دست پیدا می کنید . که هیچ گاه در تبلیغاتی مانند تبلیغات چاپی ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات سایتی و… به آن دست پیدا نمی کردید . این باعث می شود تا شما مشتری های همیشگی داشته باشید .

https://biasocial.ir/?p=88&preview=true

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

خرید فالوور ارزان کم هزینه ترین پیشرفت

 

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0