خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

خرید فالوور واقعی انقلابی در بازاریابی های آنلاین

(( خرید فالوور واقعی ))

خرید فالوور واقعی

 

کرونا امروزه باعث شده است تا بسیاری از فروشگاه ها ، شرکت های تولیدی و… در فروش محصولات خود به مشکل بر بخورند . غافل از اینکه امروزه با وجود پیشرفت فراوانی که تکنولوژی پیدا کرده است . دیگر خرید حضوری از طرفداران کمی برخوردار است . و بیشتر مردم خرید های خود را آنلاین انجام می دهند .

این باعث شده تا تمام افرادی که از سرمایه کمی برای کسب و کار برخوردار هستند . توانایی فروش محصولاتشان را در محل کار ندارند . نمی توانند کسب و کار حضوری راه بیاندازند به بازاریابی آنلاین رو بیاورند .

در نتیجه اینستاگرام حوزه و منبعی قرار گرفته برای پیشرفت کسب و کار های متنوع و کسب درآمد و سودآوری های کلان برای بازاریابی های متنوع که برای جذب مشتری به این شبکه اجتماعی رو آورده اند .

برای جذب مشتری در اینستاگرام باید چکار کنیم ؟

توجه داشته باشید در شبکه اینستاگرام پیشرفت مانند حضور در جامعه نیست . شما برای کسب و کار حضوری یک مغازه اجاره می کنید . محصولات خود را در آن قرار می دهید . و فروش محصولات خود را به احتمالات می سپارید ! در نهایت اگر فروشگاه شما در محله خوبی بنا شده باشد مشتری های فراوان دارید . اما اگر در محل مناسبی نباشد حتی نمی توانید کرایه مغازه خود را بدهید .

در اینستاگرام هم شباهت های زیادی وجود دارد . شما باید یک پیج اینستاگرام بسازید . تا بتوانید مانند یک مغازه محصولات خود را در آن قرار بدهید . اما برای فروش موضوع کاملا با یک فروشگاه حضوری تفاوت دارد .

درواقع تمامی موفقیت و جذب مشتری شما را می توان در نقدار فالوور های شما خلاصه کرد . هر چقدر مقدار فالوور شما بیشتر باشد .مقدار مشتری های شما نیز بیشتر خواهد بود . اما اگر شما فالووری نداشته باشید نه تنها سودآوری نخواهید داشت بلکه زمان و تلاش خود را برای ساخت تبلیغات اینشتاگرام نیز هرچقدر هم کم هدر داده اید .

خرید فالوور واقعی

چگونه فالوور اینستاگرام جذب کنیم ؟

با توجه به توضیحات بالا قبل از حتی اینکه بخواهید یک تبلیغ اینستاگرام بسازید باید . به فکر بالا بردن فالوور های اینستاگرتم خود باشید . بالا بردن فالوور اینستاگرام در بازه زمانی بسیار طولانی و با تلاش های بسیاری اتفاق خواهد افتاد . درواقع شما باید روزها ، ماه ها و حتی سال ها تلاش کنید تا بتوانید برای اینستاگرام خود با رعایت اصول مختلف و انجام تکنیک های خاص جذب فالوور اینستاگرام فالوور جذب کنید .

اما امروزه با توحه به وجود بیماری کرونا و شروع شدن کسب و کار هایی که دنبال کسب سودآوری در زمان کم هستند این راه را نمی توان راهی معقول معرفی کرد . چرا که صاحبان این کسب و کار ها به کسب درآمد برای گذران زندگی خود نیاز دارند و نمی تواند این همه مدت وقت خود را بگذارند برای اینکه در اینده به پیشرفت و موفقیت برسند . به همین دلیل برای افزایش فالوور اینستاگرام سایت هایی طراحی شد . که در سال 2021 سایت خرید فالوور اینستاگرام  نام گرفتن و توانستند انقلابی بزرگ را در اینستاگرام ایجاد کنند . و باعث پیشرفت و کسب درآمد بسیاری از کسب و کار ها و بازاریابی های آنلاین در مدت زمان کم بشوند .

انقلاب بزرگ اینستاگرام :

خرید فالوور اینستاگرام را می توان انقلاب بزرگ اینستاگرام دانست . تا قبل از به وجود آمدن این سایت ها بازاریابی های مختلف برای به دست آوردن فالوور از چندین ادمین کار استفاده می کردند تا بتوانند در مدت زمان طولانی حتی یک یا دو سال کاری را انجام دهند . که این سایت ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی یک شبه برای شما انجام می دهد . البته قابل به ذکر است که بگویم کار این سایت ها کاملا قانونی و نترل شده است . و شما می توانید سوابق کار این سایت ها را برای اعتماد به آنها مشاهده کنید .

سایت های غیر قابل اعتماد برای خرید فالوور اینستاگرام

توجه داشته باشید سایت های بسیاری هستند که برای خرید فالوور اینستاگرام مورد اعتماد نیستند چرا که برای افزایش فالوور اینستاگرام شما در برابر هزینه ای که پرداخت می کنید فالوور فیک ارائه می دهند . این فالوور ها نه تنها نمی توانند به عنوان مشتری برای شما به حساب بیایند بلکه فالوور های شما هم محسوب نمی شوند و تنها نمایش دهنده یک عدد در مقدار فالوور شما هستند .

شاید از خود بپرسید چه فرقی دارد که فالوور فیک باشد یا نه ؟ در نهایت فالوور اینستاگرام است !

اما این تفکر کاملا اشتباه است چرا که خرید فالوور اینستاگرام برای افزایش فالوور اینستاگرام شما و بالا رفتن مشتری های شما است. این مشتری ها انسان هستند و برای ساخت اکانت های خود از شماره تلفن همراه یا ایمیل تایید شده اینستاگرام استفاده می کنند . اما اکانت هایی که برای فالوور های فیک ساخته می شود . از شماره یا ایمیل استفاده نمی کنند . بلکه توسط ربات ساخته شده و انسان نیستند . درواقع آنها را تنها می توان یک صفحه اینستاگرام غیر فعال و پر از خالی نام گذاری کرد .

خرید فالوور واقعی

تعاملی غیر فعال !

شما با خرید فالوور اینستاگرام دنبال تعامل هستید . و می خواهید افرادی باشند که به الگوریتم هایی از اینستاگرام همچون لایک کردن ، کامنت گذاشتن و بالا بردن بازدید اینستاگرام شما احترام گذاشته و با شما در تعامل باشند . اما با خرید فالوور فیک شما یک تعامل غیر فعال را برای خود رقم میزنید . زیرا این فالوور ها توانایی تعامل با شما ، لایک کردن شما ، کامنت گذاشتن برای شما ، و حتی عاملی برای بالا بردن بازدید ویدیو ها اینستاگرام شما هم نخواهند بود زیرا توانایی آن را ندارد .

تصور داشته باشید مانند این است که شما یک عدد را روی کاغذ بنویسید . و انتظار داشته باشید به تعداد عددی که روی کاغذ نوشته اید افرادی با شما تعامل برقرار کنند . مسلما این یک تفکر کاملا اشتباه است . زیرا هیچ فردی وجود ندارد . که با شما تعامل برقرار کند . این تنها یک عدد نوشته شده است .

عاقبت خرید فالوور فیک : (

اما خرید فالوور فیک و اعتماد به این سایت ها به اینجا ختم نمی شود بلکه شما برای این اعتماد خود و اشتباهی که انجام داده اید تاوان پس خواهید داد . متاسفانه این قانون زندگی است که انسان ها باید بابت اشتباهات خود تاوان پس بدهند و خرید فالوور فیک هم قسمتی از زندگی است . قابل ذکر است که بدانید اینستاگرام دارای الگوریتم های ویژه ای است .

این  الگوریتم ها به این شبکه اجتماعی اجازه می دهد . تا بتواند فالوور های فیک و پیج های غیر فعال و ربات ها را شناسایی کند و آنها را مسدود کند . به همین دلیل وقتی حجم بالایی از فالوور فیک در اینستاگرام شما حضور داشته باشد . باعث می شود تا اینستاگرام شما را به عنوان یک ربات یا یک پیج غیر فعال شناسایی کند و در نهایت شما پیج شما را مسدود کند . در نتیجه مسدودیت شما دیگر نمی توانید در پیج اینستاگرام خود فعالیتی داشته باشید . و آن برای همیشه برایتان یک تصویر بدون کارایی باقی خواهد ماند .

در برابر خرید فالوور فیک چه باید کرد ؟

راه حل بسیار ساده است . شما در هنگام خرید فالوور اینستاگرام تنها باید خرید فالوور واقعی انجام بدهید . و از بسته هایی استفاده کنید . که به وضوح کامل خرید فالوور واقعی اینستاگرام را بیان کرده اند و قادر به ارائه فالوور های واقعی برای پیشرفت کسب و کار شما و موفقیت شما هستند .

توجه داشته باشید . شما در صورت خرید فالوور واقعی ممکن است مبلغی بیشتر بپردازید اما این اصلا مهم نیست زیرا پس از دریافت سفارش خود از خرید فالوور واقعی این فالوور ها با دیدن تبلیغات اینستاگرام شما بازخورد نشان داده و نه تنها هزینه پرداختی شما برای خرید فالوور واقعی را به شما بر می گردانند . بلکه هزینه هایی بسیار بیشتر از آن را به شما بازخواهند برگرداند .

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور واقعی چیست ؟

هنگامی که شما در سایت های خرید فالوور اینستاگرام خرید فالوور واقعی انجام می دهید . یعنی انتخاب می کنید برای افزایش فالوور اینستاگرام شما در برابر خرید فالوور واقعی به شما فالوور های واقعی که توسط اکانت هایی دارای شماره و ایمیل ساخته شده اند ارائه داده شود .

این فالوور هایی که شما در برابر خرید فالوور واقعی دریافت می کنید . توانایی تعامل بالا با شما دارند . یعنی شما را لایک می کنند ، برای شما کامنت می گذارند . و در صورت فعالیت خود باعث بالا رفتن بازدید اینستاگرام شما می شوند . و در نهایت با توجه به پیشرفت خرید آنلاین در به عنوان مشتری های شما شناخته می شوند و فعالیت شما را برای خرید های بیشتر از شما دنبال خواهند کرد .

تصور داشته باشید اگر دوست شما اکانت اینستاگرام شما را دنبال کند چگونه است ؟ او یک فرد واقعی است . که شما را دنبال می کند و برای پیشرفت اینستاگرام شما در صورت علاقه پست هایتان را لایک می کند و برایتان کامنت می گذارد . این فالوور ها نیز دقیقا افرادی مانند دوست شما هستند .

خرید فالوور واقعی مساوی با جذب مشتری :

شما با خرید فالوور واقعی گویا مشتری خریداری می کنید . تصور داشته باشید شخصی به شما بگوید برای مثال دو دلار به من بده تا بعد از دو روز به تو پونصد دلار بدهم !!!!!

آیا ب او نمی دهید . مسلما همه شما نه تنها من نه تنها شما بلکه هر شخص دیگری هم که باشد این مبلغ را پرداخت خواهد کرد . تا پولی بی نهایت بیشتر را به دست بیاورد .

https://biasocial.ir/?p=96&preview=true

خرید فالوور ارزان کم هزینه ترین پیشرفت

با خرید فالوور فعال به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید

خرید لایک ایرانی و اهمیت آن در سال 1400

با افزایش فالوور اینستاگرام  غیر ممکن را ممکن سازید

خرید فالوور ایرانی ورودی به کسب و کار ایرانی ها در سال 1400

خرید لایک اینستاگرام هزینه ای برای پیشرفت در سال 2021

راه صد ساله را با خرید بازدید اینستاگرام یک شبه طی کنید .

تبلیغات اینستاگرام راهی برای ورود به قرن جدید

خرید فالوور اینستاگرام راه طلایی موفقیت شما در کسب و کار

badmin
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

بیا سوشال
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0